Unregelmäßiger Verben roʻyxati ……

> Forumlar > Nemis darslari haqida savollar va javoblar > Unregelmäßiger Verben roʻyxati ……

ALMANCAX FORUMLARIGA Xush kelibsiz. SIZ GERMANIYA VA NEMAN TILI HAQIDA O'ZIZ IZGAN BARCHA MA'LUMOTLARNI FORUMLARIMIZDAN TOPISHINGIZ MUMKIN.
    shamata
    Ishtirokchi

    Ro'yxatni unregelmäßiger Verben
    Gebrauchsanweisung:
    Brennen = Das Haus brennt.
    Das Verb “brennen” hat nur eine Nominativ-Ergänzung.
    Eski Akk = Apfelning ishi.
    Das Verb “essen” hat eine Nominativ-Ergänzung und eine Akkusativ-Ergänzung.
    Helfen Dat = Mein Onkelning Tante tirnog'i.
    Das Verb “helfen” hat eine Nominativ-Ergänzung und eine Dativ-Ergänzung.
    geben Dat Akk = Der Gast gibt dem Kellner 2 evro Trinkgeld.
    Das Verb “geben” hat eine Nominativ-Ergänzung, eine Dativ- und eine Akkusativ-Ergänzung.
    schreiben (Dat) Akk = Meine Brieffreundin shlyapa (mir) einen Qisqacha geschrieben.
    Eine Klammer (Dat) kann wegfallen. Das gilt ebenso fur (Akk / Inf. / Situativ-Erg.)
    befehlen Dat Akk / Inf. = Er befiehlt es mir. / Er befiehlt mir, Gen zuzumachen.
    Das Verb “befehlen” hat entweder eine Akkusativ-Ergänzung oder eine Infinitiv-Ergänzung.
    Leiden a = Nachbarin tomonidan Krankheit nomini olgan.
    Das Verb “leiden” hat eine Präpositional-Ergänzung.
    boshlang'ich mit / Inf. = Jetzt mit dem sinovidan boshlang. / Wir beginnen jetzt (damit), dan Test zu schreiben.
    Das Verb “beginnen” hat eine Präpositional-Ergänzung und / oder eine Infinitiv-Ergänzung.
    bleiben Situativ = Ich bleibe heute zu Hause.
    Das Verb “bleiben” hat eine Situativ-Ergänzung.
    jean Direktiv = Ich gehe heute Abend in die disco.
    Das Verb “gehen” hat eine Direktiv-Ergänzung.

    Bular nimani anglatishini kimdir batafsil tushuntirib bera oladimi?Menda bir taxmin bor, lekin to'liq ishonchim komil emas, shuning uchun bu mavzuni ochdim.
    Sizning yordamingizga umid qilaman
    Men hozir tsskim
    hurmat qilishardi

  • Ushbu mavzuga javob berish uchun tizimga kirgan bo'lishingiz kerak.